piątek, 9 listopada 2012

Tofu marynowane z sałatką z mango


TOFU MARYNOWANE Z SAŁATKĄ MANGO

30 ml sosu sojowego
30 ml sosu teryaki
10 ml oleju sezamowego
15g marynowanego imbiru
70g tofu
1 jajko
sezam
70g dojrzałego mango
kilka gałązek kolendry
papryczka chilli
syrop klonowy
sól, pieprz
olej

Wymieszać sos sojowy, teryaki, olej sezamowy i imbir.Tofu włożyć do marynaty i zostawić na pół godziny. Wyjąć i osuszyć papierowym ręcznikiem. Obtoczyć roztrzepanym jajkiem i sezamem. Usmażyć na niewielkim ogniu.

Mango obrać i pokroić w kostkę. Chilli i kolendrę drobno posiekać. Wymieszać i doprawić solą, pieprzem i syropem klonowym.






Przepis pochodzi z: http://palcelizac.gazeta.pl/palcelizac/1,110783,9348889,Tofu_marynowane_w_sosie_sojowym_i_imbirze_podane__,,ga,,11.html

3 komentarze:

  1. Przygotowałam z tofu marynowanym z Polsoi i ze świeżym majerankiem zamiast kolendry, której po prostu nie lubię. Jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jeżeli chodzi o tofu to ja zwolenniczką jego nie jestem, ale oczywiście gdzieś w daniu w małych ilościach jestem w stanie je zjeść. Bardzo za to podobają mi się przepisy z https://basiazsercem.pl/ więc jeżeli mam chwilę wolnego to wykonuję sobie jakieś mączne potrawy.

    OdpowiedzUsuń