poniedziałek, 29 listopada 2010

Boczniaki z suszonymi pomidorami w śmietanie - składniki

 Uwielbiam boczniaki. Tak bardzo je uwielbiam, że mogę jeść je same bez niczego. Zwykle moje przygotowanie boczniaków do spożycia kończy się na usmażeniu. Kiedy indziej pojawi się ta wersja bo dziś wersja dziwaczna: 


BOCZNIAKI Z SUSZONYMI POMIDORAMI W ŚMIETANIE

300 g boczniaków
50 g odsączonych suszonych pomidorów z oliwy
pęczek dymki
100 ml śmietany
pół łyżki świeżego tymianku
sól, pieprz

Grzyby umyć i osuszyć. Odsączone pomidory pokroić w paseczki, a dymkę w kostkę. Na patelni rozgrzać odrobinę oliwy, wrzucić grzyby(ja swoje pokroiłam w paski) i podsmażyć na dużym ogniu na rumiano. Dodać pozostałe składniki (pomidory, dymkę i śmietanę) i już na niewielkim ogniu dusić kilka minut. Doprawić solą i pieprzem.





Przepis pochodzi stąd: http://ugotuj.to/przepisy_kulinarne/2,87561,,Boczniaki_z_suszonymi_pomidorami_w_smietanie,,-10651005,9495.html

2 komentarze:

  1. Muszę kiedyś spróbować . Jeszcze nie miałam okazji jeść duszonych boczniaków - najczęściej przygotowuję smażone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiadają się super! z pomidorami jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń