czwartek, 4 sierpnia 2011

Tęcza atakuje cz.2 -tęcza dla dorosłych ;)

W poprzedniej wiadomości była zagryzka a teraz pora na popitkę.

Krążył po internecie, krążył, aż trafił do mnie i przykuł moją uwagę. Tęczowo kolorowy i pyszny...
przepis na...


SKITTLES VODKA

1 l wódki
około 10 paczek skittlesów (potrzebne jest 60 skittlesów każdego koloru)
5 butelek

Skittlesy trzeba podzielić na kolory. Każdy kolor wrzucamy do oddzielnych butelek i zalewamy 0,2 l wódki. Potrząsamy. Potrząsanie trzeba co jakiś czas powtarzać. Po 24 godzinach skittlesy powinny się ostatecznie rozpuścić. Nasze kolorowe napije trzeba przefiltrować. Do filtrowania można użyć filtru do kawy lub najzwyklejszego ręcznika kuchennego. Odfiltrowane nalewki można spożywać od razu. Kolor pomarańczowy ma zwyczaj tracić kolor. Dlatego też można zostawić sobie odrobinę nie odfiltrowanego napoju do zabarwienia, lub użyć barwników spożywczych.

Uwaga: kolor żółty i zielony są dość nietypowego smaku, za pewne ze względu na ich oryginalną kwaskowatość.

Świetnie nadaje się do drinków. Cokolwiek się doleje i tak będzie smakować skittlesem:)

5 komentarzy:

  1. Widziałam taką wódkę na Demotywatorach, ale chyba brakuje mi cierpliwości, żeby ja zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się na nią łaszę od dłuższego czasu- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!
    Muszę w końcu kupić jakieś ładne butelki i ROBIĆ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam ją jakiś czas temu - http://blackdrinks.blox.pl/2011/06/Skittles-Vodka-skittelsowka.html to kolorowa, zdradliwa pychotka ;)

    Pije się ją super, ale potem kac morderca :P

    OdpowiedzUsuń